eyy

Nu har lilla jag kommit hem från skolan, trevlig skoldag var det, jag och Björne satt och snacka om våra framtidsplaner och dom är stoooora. Han är nu min assistent, moha!
Och jag stormtrivs med när ni kommenterar, och det är så kul att så många läser min blogg, hihi. Idag ska jag plugga lite på hinduismen, som jag knappt förstår något om men det blir nog bra. Imorgon är ju sista dagen innan höstlovet, det ska bli så himla härligt att vara ledig ett tag och slippa all stress. Vad ska ni göra under lovet, ska ni resa eller vara hemma i detta dystra land? Jag blir hemma.. Vill bara till Thailand just nu, och tänker på det varje dag, om ca 4,5 år så bor jag förhoppningsvis där iallafall ett tag, kan knappt vänta, kanske borde börja räkna dagar?
Kollade lite i gymnasieguiden idag, och jag är lite inne på att gå handel administrations programmet, med special inriktning turism, eftersom jag gärna vill bli reseledare.. Eller så funderarar jag på att gå media, med inriktningen foto. Och sedan kanske fotohögskola, det låter vell kul? :) Någon som går de programmen som kanske kan berätta lite närmre om dem för mig?

Föresten, har ni märkt att det är jätte mycket virus just nu som sprids runt på msn? Där man ska godkänna en fil, så står det ungefär " is it you on this picture? ". Det är faktist en stor frestelse att trycka, och se vad som händer. Men jag avstår från att förstöra min lilla bejbi!

Imorgon ska det tydligen vara något poolparty i Torvalla, stämmer det? Och isånnfall, vilka ska dit?



Det får vara allt från mig sålänge, så hörs vi lite senare, (säger jag alltid, me oftast blir det ett till inlägg om ca 5 minuter)..
Puss

Kommentarer
Postat av: burnz

haha kim vi har stooora planer du och jag!:)

de där poolpartyt du snacka om de e nästa vecka sa dom på gården iallafall:)

2008-10-23 @ 16:04:13
Postat av: daniel

jag hadde också tänkt mig dedär programen de verkara vara ganska roliga:)

hare bra!:)

2008-10-23 @ 16:06:03
Postat av: anonym

kimwoe is the thing yooo!:)

2008-10-23 @ 16:06:59
Postat av: elin

Jag ska gå handel och administration med turism inriktining, jag känner flera som går där och dom säger att det är jätteroligt :)

2008-10-25 @ 10:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0