FAN

jag hade skrivit det bästa inlägget i mitt liv, det var långt som tusan och allt. Men så försvann det. Skitbra, verkligen. NEJ. nu är jag sur. Men jag skrev att jag har varit hos Anso idag och käkat muffins och pratat minnen och garvat. Sedan gick jag hem, och beställde en mobil på nätet. Det stog mellan två mobiler, en LG och en Sony ericsson. Tillslut valde jag Sony ericsson mobilen eftersom jag inte visste om jag skulle lyckas förstå LG. Förhoppningsvis är mobilen jag beställde bra, den har 5mgp kamera och 8gb minne! Så om några dagar ligger en sprillans ny mobil i brevlådan, äntligen.

Här är mobilerna det stog emellan, och mobilen till vänster är den som jag valde.

Nu sitter jag hemma på nedervåningen och fryser. Förstår inte riktigt varför jag sitter här, när jag lika gärna kan sitta där uppe, där det är varmt. Men innan jag går upp ska jag nog göra lite nudlar, eftersom att mamma inte är hemma nu. Puss på er (hoppas inte det här också försvinner)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0