god eftermiddag.

Shiiit dålig uppdatering i helgen, i know! Har knappt haft tillgång till dator någoting alls förutom igår när jag skrev. Men iallafall. Igår åkte jag, Anso, Jasmine och Björne till Haninge C,  och kollade i affärer och fikade. Det var mysigt super mysigt, och jag träffade Linn!! Som sagt så har jag inte träffat henne på jättelänge, så det var underbart att se henne. Vi åkte sedan hem till Anso. Då gick jag och Anso fort hem till mig och hämtade Singstar och lite sånt. Sedan gick vi hem till Anso igen. Vi 4 började då laga mat. det blev Fläskfilé med ris och beasås. Vid kanske, 8 tiden så kom några till, orkar inte räkna upp alla, men vi var iallafall några. Vi tog det ganska lugnt faktist, satt och spelade det där spelet som vi nästan börjar bli besattta av.. Och sedan sjöng vi singstar, det var en jätte rolig kväll med mycket skratt.. Vi kom i säng runt 3.

Det här är sjukt, tröjan nedan köpte jag igår för... 25 kr:O ¨på Jc outlet.


Idag vaknade vi klockan tolv, vi tog det lugnt käkade frukost och sedan vandrade jag hem till mig. Nu har hag varit hemma i ca 2 timmar. Och kommer fortsätta vara hemma hela den här dagen. Jag längtar som tusan till imorgon eftersom att jag får min mobil då! Så skriv era nummer så lägger jag in dom imorgon. Glömm inte heller att maila mig på [email protected] , puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0