Goddag

Superduper dålig uppdatering idag, jag vet, förlåt.. Har inte haft orken.
Skoldagen var vell okej.. Härligt att man har vänner som bryr sig och märker när något är fel! Tack för att ni finns.. Hade inga speciella lektioner, sista lektionen var iallafall musik, det tycker jag är kul! Våran musiklärare spelade upp låtarna som vi har arbetat med i grupp, och vem tror ni sjunger i min grupp?.. ja, ni gissade förmodligen rätt, det är jag som sjunger. Lät verkligen vackert, idol nästa! nej...
Efter skolan så skulle jag egentligen träffat Línn men det blev inte så, hon hade mycket att plugga, och det är bara att acceptera:). Så istället drog jag hem, och satte mig framför tvn och min favorit kanal "E", programmet jag kollade på heter sunset tan, det är vell helt okej, men jag fastnade iallafall framför tvn ett bra tag..
Till middag blev det pasta med en tomatsås. Har märkt att min mor har börjat laga väldigt mycket pasta, vi åt även det igår.. Men det är gott, och nyttigt, tror jag(?)
Senare ikväll så antar jag att halva sveriges befolkning ska kolla Greys anatomy? Ett program som jag aldrig har följt eller knappt kollat på, är det verkligen så bra som alla säger?
Såg precis att make me a supermodel är på tv, just nu.. Så jag bör förmodligen springa dit nununu.. Måste bara säga att om 4 dagar så ska jag göra en sak, och jag hoppas verkligen att det går. Säger inte vad det är så att jag ger er falska förhoppningar, men ni märker om det funka!:) Har bild på dagens outfit så den ska jag lägga ut lite senare, men nu ska jag rusa till tv apparaten.. Ha en trevlig kväll sålänge, puss.


Kommentarer
Postat av: exclusiivt

det ser jätte gott ut ;)<3

2008-10-23 @ 01:24:42
URL: http://exclusiivt.blogg.se/
Postat av: elin

haha ja och väldigt nyttigt ;d

2008-10-23 @ 15:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0