Godkväll

Kom hem för en liten stund sen:), har varit och träffat en massa kompisar i Tungelsta. Skit kul var det, jag och Anso skrattar verkligen alltid, och vi kommer alltid på så mycket sjuuuka grejjer. Jasmine var också där, har inte träffat henne på väldigt lång tid, så det var jätte kul att träffa henne :). Det var jätte mycket poliser ute ikväll, och självklart skulle alla stanna vid oss. haha, men dom var schysta. Jennifer som även var där mobbade mig för en sak, hon satt på en moppe och sa: tuuut på Kim och då sa jag: Jaaaaaaaaa!! med jätte glad röst. Det tyckte tydligen alla var jätte kul, men jag förstår fortfarande inte riktigt. haha. Sen beatboxa vi alla tjejer också, höll på att dö av garv.


Blev riktigt nöjd med mitt hår idag, men sen när jag kom hem, såg jag ut som en jag vet inte vad!

HAHAHAHA
Nu sitter jag iallafall superdupertrött i min säng, och jag fryser.. Ska gå och ta bort sminket nu osv. Så jag säger godnatt nu, och sussa sött mina angels!<3


Kommentarer
Postat av: exclusiivt

guuuuud vad jag älskar ditt hår gumman.

fast älskar dig mega mkt också såklart. :)<3

2008-10-14 @ 19:27:09
URL: http://exclusiivt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0