Godmorgon, godkväll och allt jag inte har hunnit sagt!

hah, hej :) mår ni bra? jag mår mycket bra, är glad men trött som vanligt. Sitter och kollar på Christine, det är verkligen humor, hahah. '
Idag har varit en lugn dag. Lite avis på Anso som har köpt latex leggingsen som jag vill ha. Men jag tror jag köper dom imorgon, och även Canada goose jackan och skor (om jag kommer in till stan).
Jag och Björne dansade också loss idag på en rast, men lyft och grejjer, vi kan bli proffs med lite träning!!, om någon är gullig och berättar hur man lägger ut videos på bloggen så kan jag lägga ut en video :) och även kanske andra roliga videos !

Såg ni Gossip girl igår?, ouh i love it. Det programmet innehållet verkligen allt, mode, kärlek, vänskap, svek osv. Även om det händer mycket saker i deras liv som de kanske inte vill ska hända, så skulle jag verkligen inte banga på att vara dom, och leva deras liv. För det första så lever de mitt i storstan, det händer grejjer hela tiden, och dom är nästan aldrig uttråkade. Visst tycker jag om mitt liv, men det skulle verkligen vara kul att pröva leva som dom ett tag, eller vad säger ni?

När jag kom hem så pluggade jag lite, (läste). Sedan så red jag för en tränare, det var kul kul, och kommer fortsätta med det varje måndag. Eftersom jag ska sälja min häst, så måste jag träna henne så att hon är säljbar :)
Jaja, nu ska jag inte tråka ut er med värsta långa inlägget, so i be back soon! :)

Det synns att jag är lite trött va?, försöker se pigg ut med ett smile, hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0