Gomorgon

Sovit gott?:) me have!
Och herrehud, vill ni veta en lite rolig sak? jag skulle göra en kändis lookalike.. Man skickar in en bild, så kommer det upp ca 8 personer som man liknar. Och varje gång jag gjorde kom det upp, kineser/japaner, hah. Så jag valde att inte lägga ut det eftersom att jag inte ens visste vilka de var, och sen tycker jag inte att jag var så lik, men en gång kom Alessandra ambrosio upp. Då blev jag lite gladare, men kom sedan på att jag inte är ett dugg lik henne. Svårt dethär.. Tycker ni att jag liknar någon kändis? och isåfall vilken? :)
puss


Kommentarer
Postat av: micaela

vad heter hemsidan?

2008-10-28 @ 12:37:37
URL: http://micaelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0