have you seen it?

Nu har jag duschat, superduperskönt var det. Ska även gå och lägga mig aldeles straxt, för jag ska försöka vara en pigg filur den kommande veckan. Får se om jag lyckas, skulle inte tro det.. Har inte så mycket att skriva, men jag längtar verkligen tills imorgon när jag får min nya mobil, ska bli så fruktansväärt skönt att slippa min mobil, eftersom att joysticken inte fungerar alls, ibland om man har tur går det att trycka uppåt eller åt sidorna, men det är inte ofta. Och imorgon slipper jag alltså allt detta krångel, kan knappt vänta!

Föresten, har någon sätt min digital kamera? den är spårlöst försvunnen, eller jag har inte letat, men ändå.. Den är rosa, om någon kanske har sett den, så säg till. Men förmodligen ligger den säkert i någon utav mina väskor.. i hope so!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0