Ingen orientering

Det blev ingen orientering för mig idag, för jag kollade ut. Såg vilket jäkla regn det var ute, och jag vill verkligen inte bli sjuk.. Så nu sitter jag hemma, Disney chanel är igång på min tv, (inte jag som kollar), min syster skulle vila så jag fick ta hand om Ronja ett tag. Jag börjar i skolan om ca 4 timmar, alltså gick jag upp heelt i onödan. Sitter och lyssnar på Bob sinclar- world hold on, en gammal goding, hah. Är pretty uttråkad, och jag vill åka och shoppa nya kläder, speciellt jeans eftersom jag inte har några som jag gillar.. Usch, jag hatar att kolla ut genom mitt fönster, och se vädret..

Ska passa på att tipsa om min systers blogg, eftersom att hon och jag gjorde en deal.. så här kommer den : http://Majka.blogg.se 
Sen kan ni få en liten bild också på Ronjii (hon gör en slängpuss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0