Onsdagen

Hej på er. Jag ligger i sängen och mår inte så jätte bra. Det blev en kort dag för mig i skolan, eftersom att jag inte mådde så bra, huvudvärk och mag ont. Så jag kom hem halv 1 tror jag. Då gjorde jag mackor med avocado och tomat. Sen gick jag och la mig i sängen och bläddra lite i Ef katalogerna som jag har fått. Börjar ju redan planera inför nästa sommar. Jag vill jätte gärna åka på språk resa, men självklart så vill jag ännu hellre åka till Thailand nästa sommar. Men än så länge har jag ingen att åka till Thailand med. Så får vell se vad som händer. Men iallafall, om jag åker på språkresa så vill jag defenetivt åka till Malta! Känns som att jag skulle trivas bäst där.. Är det någon som har varit på språkresa föresten?:)


Så det blev alltså ingen jacka idag heller, eller leggings, eller skor.. Får se vad jag orkar med imorgon. Jag är dessutom super irriterad på vädret i detta land just nu. På morgonen är det super kallt, och man önska att man hade haft en dunjacka, men påväg hem från skolan, så är det varmt ute, så det till och med är för varmt med skinnjacka. Väldigt irriterande! puss

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag åkte med EF till England förr sommarn o de sög :) Personalen hade typ noll koll och allt var bara as dåligt men kanske är bättre i Malta eller nåt ja vet inte :P

2008-10-08 @ 22:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0