Tjollahopp

Hej alla söta läsare, mår ni bra? Jag mår bra, men väldigt stressad och trött. Förlåt men nu kommer jag börja snacka om skolan igen.. Har två uppsatser som ska vara klara imorgon, en om svensk språkhistoria (ska även redovisas) och en uppsats om boken/filmen "ett hål om dagen".  Så jäkla stressigt i nian. Man får verkligen inte vila en ända sekund.. Så jag kommer förmodligen inte uppdatera lika mycket idag som jag brukar göra.
jaja.,
Hade även skolfoto idag, verkligen klädkaos på morgonen eftersom ´jag inte hann åka och shoppa igår. Men jag tror ändå att jag blev helt okej :)*hoppas jag*


en liten "backstage" bild på mig och anso. (fler kommer sen)


Nu har jag också slängt på mjukisdressen från Juicy couture och är redo att plugga! ha det perfect<3

Kommentarer
Postat av: b

vart har du köpt din mjukisdress?

2008-10-02 @ 20:47:09
Postat av: Anonym

va har du köpt dina mjukis kläder? :)

2008-10-02 @ 21:07:16
Postat av: rulyyyyyyyy

fyfan va fina mjukiskläder, vart har du köpt dom och hur mkt kostade dom? :)

2008-10-02 @ 21:35:13
Postat av: kim

Tack alla :), fick dom av min mormor, så jag vet tyvärr inte. Men sök på google på juicy couture, eller kanske på blocket :)

2008-10-03 @ 06:37:25
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: Linn

Skit fin kim! :)

2008-10-04 @ 01:34:54
URL: http://luws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0