two days

Hej, jag skrev inget igår. För jag, orkade inte.. Men iallafall, igår vaknade jag, tog det lugnt och sedan fixade mig, för jag skulle gå på bio med Markus, det var super mysigt och filmen var rolig (Patrik 1,5). Efter bion så var vi i stan ett tag, eftersom att tågen hade gått precis. Men sedan åkte jag hem till mig, och sötnosen hem till Uppsala. Jag kom hem någon gång vid 22;00 . Det blev absolut en lyckad kväll!

Idag så vaknade jag halv 7 ungefär, av min jäkla katt, haha. i hate mondays, men jag droog mig upp ur sängen, och åt lite frukost och fixade mig. Sedan åkte jag till skolan. Spanska första lektionen och jag fick G på¨provet, men såklaart så¨glömde jag bort att jag skulle gå till studievägledaren, andra gången som jag glömmer det. Dumma jag! Dagen gick väl ganska bra. På idrotten hade vi fotboll, och jag är ju så himla grymm på det. Nästa Zlatan kanske? not..
Sedan kom jag hem iallafall, då satte jag mig vid tvn, och sedan läste jag boken "go ask Alice", som vi läser i skolan. Jag ligger på typ sida 38 och den här veckan ska vi vara klara med sidan 105. kaoos säger jag. Och boken är inte ens bra, dessutom är den på engelska. Men jag antar att jag får läsa den iallafall om jag vill bli godkänd.
Har inte så mycket mer att säga just nu,
eller juste, jag ska äntligen få ny mobil, mobilen som jag har just nu, är ju psykopat!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0