Typiskt..

Söndag, fan, blä och urk!
Hata hata hata söndagar. Och idag är det verkligen typiskt söndagsväder, har varit storm inatt.. Och nu öser regnet ner. Det är grått och tråkigt, verkligen söndag..
Som ni märkte så bloggade jag inte igår, men jag hade ändå förvarnat er att jag kanske inte skulle hinna. Nåja, igår gick jag upp tidigt, klockan 8, då duschade jag och lite sånt. Sen åkte jag till Örnäs (typ kungsängen) på den där saluvisningen. Där mötte jag Mikis och hennes mamma och syster. Det var kul att se, men rackarns vilket väder det var. Helt iskallt, men det var skönt att solen tittade fram ibland så man fick lite värme på sig:) Vi stannade till kanske 2 eller något. Sedan skulle jag med Mikis hem, men först stanna vi och åt på burger king ( typ första gången jag åt där). Men det var super gott faktist, bara att man kände sig lite tjock efter. Sedan åkte vi till Mikis, där tog vi det lugnt ett tag, kollade på tv och sånt. Bla stjärnor på is, jag tycker det var skitkul. Sen åt vi god middag också, bakad potatis och någon gryta till. Sedan började vi fixa oss, lite smått. Och sen drog vi på fest hos Mikis kompis, det var faktist kul, även fast jag typ inte kände någon där. Vi stannade till 2 tror jag, och efter det gick vi hem och la oss, i en vaaaarm säng.
Tog faktist inga bilder, ville inte springa runt och leka papparazzi bland folk jag inte kände. hah

Ni kan få en bild på mig och min man!

Kommentarer
Postat av: raffa

Fint hår & fina örhängen :)

2008-10-05 @ 11:12:58
URL: http://raffaplace.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Vilken fin bild på Tindra....

Puss

2008-10-05 @ 12:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0