Yo!

Hej på er gullisar! Allt bra med er? jag mår bra, men lite ont i magen. Har inte så mycket att berätta om denna dagen faktist, jag och Björne fortsatte dansa, och försökte prova på "dödslyftet", det var verkligen något misslyckat. haha. Kom inte in till stan idag, får se om jag hinner åka imorgon istället. Sen på idrotten skulle vi springa en lång sträcka, och jag fick typ astma anfall även fast jag inte har astma, no good! Måste verkligen träna upp min kondis. Men ioförsig kan det inte bara vara det, för jag går ganska mycket varje dag, och jag rider ju också. Men min idrotts lärare tycker att jag ska kolla upp det, varför jag får så otroligt svårt att andas när jag springer och även ont på högra bakhuvudet, mycket weird!

Sitter här iallafall nyduschad, och har satt igång tvn, får vell se vad jag ska göra nu :)
Här är en bild på Björne och Natta (påväg till idrotten)

Kommentarer
Postat av: Alize Humla

Böörniie är bäst :D

bra blogg kim :)

2008-10-09 @ 15:41:44
URL: http://sweetalize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0