-

Ni kanske förstod att efter förra inlägget så skulle jag inte uppdatera lika mycket på ett tag. Men jag kommer självklart uppdatera, när jag har lust. Förlåt.
Börjar skolan snart, har "spex" foto första lektionen så har packat ner två olika stilar eftersom jag inte riktigt har bestämt vad jag ska vara. Antingen "pink lady" eller Hippie, får se vad alla tycker;) Vi har eget tema i min klass, så alla får vara vad dom vill, ganska tråkigt tycker jag, eftersom det är ju roligare när alla är lika. Tyvärr kunde inte våran klass riktigt komma överens, men det blir nog bra.

Kommer ta med mig kameran så att jag kan fota min klass lite, får se hur det går. Men förhoppningsvis så får ni bilder senare ikväll.
Efter skolan ska jag till pappa. Senare tror jag att jag åker till Anso, och kommer nog hem ganska sent.
Men vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har frågestund - fråga på! ;)

2009-04-29 @ 08:32:35
URL: http://louisejoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0