Cleaning up

Kom hem till mamma för en stund sen. Mormor är här också så det var jätte mysigt att komma hit.
Sitter just nu i mitt rum som ser ut som ett krig precis har varit här och bombat.. Så det är väl vad min kväll kommer handla om, att rensa upp efter kriget. Sedan ska jag försöka leta kläder till imorgon, och jag tänkte att ni skulle få hjälpa mig. Exciting right?:)

Har fått årets första påskägg också, av mormor. Som jag kommer visa er sedan. Mormor väljer alltid ut speciella påskägg och inte sånna med tråkiga tuppar och kycklingar på. Och detta år var påskägget jätte fint.

Nej hörni.. Mormor tror inte på mig att jag kommer städa så jag måste bevisa att hon har fel..

Säääxi med bh banden hära!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0