forts

Vill bara rätta lite det inlägget som jag skrev igår innan jag gick och lade mig.

Jag ville inte göra någon av er upprörda, eller så. Och om jag gjorde det, så ber jag om förlåtelse.
Jag sa ingeting om tjockhet i inlägget. Det jag menar är att jag inte trivs med min kropp. Och det är väl viktigast, att jag ska trivas med min kropp, right?
Trivs man med sig själv så mår man så mycket bättre.
Jag är irriterad över mig själv, att jag känner att jag måste gå ner i vikt för att kunna trivas med mig själv, och jag hoppas verkligen att inga andra känner som jag gör. Det är fruktansvärt jobbigt att ha en sådan press på sig.
Och, absolut, tackar jag för att ni skriver "du behöver inte gå ner i vikt osv". Jag kanske har en fin kropp i vissas ögon, men inte i mina.

Visst det kan vara fel också, att jag skriver så i min blogg och mer eller mindre uppmanar vissa att göra som mig (inte medvetet).
Men ja, det är min blogg, och jag måste kunne få skriva mina tankar. Jag vill vara öppen för er, jag vill inte dölja en massa saker..

Hoppas att ni förstår vad jag menar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0