Godnatt, eller godmorgon?

Förlåt för ur rutten uppdatering today eller igår.
Jag mötte iallafall upp pappa  och  åkte till Ikea. Köpte en lite byrå, en fotölj och lite andra småsaker.

Sedan vid nio tiden så kom Claudia hem till mig. Vi satt ett bra tag och funderade på vad vi skulle göra this evening. Och till slut kom vi fram till att bara ha en film kväll med godis, chips och läsk.
Så vi gick ner till "videogloben" och hyrde step up 2. Har redan sett den ett par gånger men jag tröttnar aldrig av dansfilmer.. Vi köpte även allt onyttigt som vi ville ha.
Sedan gick vi till Claudia och hämtade Green street holigans(tror jag) och Satc the movie.
Så man kan säga att vi har haft en kväll med en massa tv tittande. Skönt att bara ta det lugnt.
Men nu är mina ögon så jävla trötta, eller hela jag är trött. Så jag ska gå och tvätta bort sminket och krypa ner i min älskade säng. Men ska ändå försöka komma upp ganska tidigt "imorn", hur ska detta gå?
Jaja, what can i do..
Natti på er mina stjärnor.

Fyfan vad trött jag ser ut.. men det är jag ju ioförsig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0