Hugoboyyyyy

Kom hem för ungefär 1 timma sedan :)
Skulle ju egentligen varit med Jasmine m flera, men så blev det icke, för pappa ville inte att jag skulle åka hem själv. Och det kan man faktiskt förstå.
Men jag gick och mötte Hugo och hans vän Axel. Vi gick hem till Axel och såg någon grymt psycho film som hette fight club, och jag fattade en massor av filmer... inte. haha..
Skulle vara hemma halv 12 för pappa ska upp och jobba imorgon. Men Hugo var så gullig och gick med mig all way home, så jag behövde inte gå ensam. Tack Hugoboy!
Är galet trött och frussen. ´Ska dricka lite äppeljuice och sova om kanske 1 timma. Det blir nog bra!
Men vi hörs tomorrow,
Puss från mig till er.
Innan utgång

And efter(leker pigg)


Och juste!!!!
Ni kom på mig, haha förra inlägget var bara driv!
Jag hade fixat bilder på www.taaz.com , cooling hemsida fo sho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0