Hur kommer det gå?

Det förra inlägget blev inte mitt sista idag.
Jag har så mycket tankar i huvudet just nu. Chris Brown..
Sitter och lyssnar på min favorit låt någonsin, jag tror ni vet vilken? Jepp, with you. om och om spelas den just nu.
Och som säkert några av er har koll på så är det idag, den 6 april som Chris Brown ska stå inför rätten. Ni vet nog varför? Jo för att han misstänks ha hotat och misshandlat hans flickvän Rihanna.
Jag tror och hoppas med hela mitt hjärta att allt har blåsts upp i media. 
Men som sagt, imorgon står Chris Brown inför rätten. Vad tror ni kommer hända? Kommer han att hamna i fängelse? och hur länge tror ni?
Själv har jag tidigare läst att han riskerar hela 9 års fängelse. Om det nu blir så att han får ett sådant fängelsestraff eller liknande, då hoppas jag verkligen att det är sant att Chris just nu håller på med hans nya album.

Jag läste precis på Aftonbladet.se att enligt Radaronline.com så kommer Chris förklara sig oskyldig till brott. Undra om det verkligen stämmer? Jag har själv läst i tidningar att det finns tydliga bevis på att Chris Brown ska ha begått brott mot Rihanna.
Men vi kommer inte få några svar förens efter rättegången. Och som jag frågade, vad tror ni kommer hända?

Jag måste även tillägga att jag vet att ni vet att Chris Brown fortfarande är min idol, trots det som hänt. Jag älskar fortfarande hans musik. Men det betyder verkligen inte att jag tycker att det är rätt att misshandla någon.

Kommentarer
Postat av: s

jag älskar oxå hans musik fortfarande, o de känns konstigt att tro att chris brown verkligen har misshandlat rihanna...men jag vet inte...vad ska man tro liksom?

2009-04-06 @ 09:47:53
Postat av: Hanna

jag älskar honom helt sjukt mkt, no matter what!

2009-04-06 @ 11:30:38
URL: http://hannanerep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0