Insanity

Kvällen tog mig inte långt.
Eller jag var ute med Hugoboy! Promenera lite och jag fick för mig att jag ville ha godis så vi gick till konsum, men de hade inga klubbor, så jag blev lite små sur. Livet kan vara hårt ibland..
Nu är jag hemma iallafall, och jag tycker inte att det är så farligt att vara hemma två kvällar i rad, för det är ändå lov. Har ganska många kvällar kvar som jag kan partaja lite på.
Kanske redan imorgon? vi får se vi får se :)

Har verkligen inte något att skriva, förutom att det är riktigt kallt ute om man jämför med dagen, var nästan så att jag ville ha vinterjackan på mig.. Plus att de sa på vädret att det skulle bli sämre nu igen..
Jaja.. Jag sitter iallafall och lyssnar på Darin, och jag håller fast vid att han är underskattad.

Kommentarer
Postat av: Bea

Härlig blogg du har

- Allt bra?

2009-04-05 @ 00:52:33
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0