shopping

Hej kära läsare.
Har ni haft en bra dag?
Min dag har varit bra. Lämnade in 3 uppsatser med ett stort leende på läpparna.
Nu har jag bara läxförhör i kolkemi och prov i engelska imorgon. Så kvällen kommer ägnas åt att plugga och äta pannkaka.
Kom precis hem till pappa. På vägen stannada jag i farsta centrum för att köpa concealer och strumpbyxor. Men en hel femhundring råkade försvinna. woouupsie(A)

Detta köpte jag:

Båda överdelarna är från Gina Tricot. Den till höger kostade endast 99:- för den var på rea. Dock var den storlek 40, och jag har i vanliga fall 34.. Men den är snygg ändå. Lite plus size bara, men det är hett i alla lägen. Tänk i sommar på stranden till ett par bruna ben! Eller varför inte på stan med ett par slitna jeans shorts?
I love allt jag köpte idag, vitt och somrigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0