Sick

Hej mina kära vänner.
Som ni förhoppningsvis är medvetna om så lider min blogg just nu av bloggtorka på grund av att jag förbaskat mycket plugg denna vecka.
Idag blev det ju ännu bättre, jag har lyckats bli så stressad så att jag har en fruktansvärd huvudvärk och knappt orkar göra något. Så jag stannade hemma idag från skolan.
Och imorse när jag vaknade så såg jag att det var 25 grader i solen, och då känner man ju verkligen att våren börjar komma på riktigt. Vi får hoppas att det inte vänder igen så att vi får snöstorm som vi fick förra veckan..
Har iallafall skrivit klart min svenska novell som fick namnet "Att leva i nuet", själv tycker jag inte att det blev någon höjdare och det är pga att jag känner mig så stressad så jag bara ville göra klar den..
Måste skriva klart en annan uppsats nu också om arbetslösheten, för imorgon har jag inte tid att skriva uppsatser, för då måste jag plugga till engelska provet jag har på fredag.
Sen är det även en till uppsats denna vecka, och en annan som jag gjorde i måndags. Ja ni hör, det är inte riktigt klokt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0