Sommar?

Denna skoldag har varit ganska onödig.. Jag kommer till skolan, gör ett prov, sen ett läxförhör. Sen hade vi vikare i eget arbete och han sa att vi fick sitta och prata istället för att jobba. Men jag sjöng och spelade gitarr för klassen "hero". haha.. det var inte så uppskattat kan jag säga.
Men sen sa vår vikarie att vi slutade, en timma förtidigt. Så där gick vi runt i två timmars rast. Men vi satt största delen ute i solen och pratade med de utländska eleverna i våran skola, det var lite små roligt:)

Sedan skulle vi se en film av Al Gore, och jag måste säga att han är kung! Filmen var verkligen bra, och den handlade om. *trummvirvel* ...... Växthuseffetkten.  Nejmen ärligt den var jävligt bra. Den går dessutom att ladda ner gratis. Namnet på filmen var "en obekväm sanning".

Och fyfan vilket jävla väder vi har här i Stockholm. It's wonderful. Min storasyster har tydligen suttit ute idag med linne och korta short och solat. Sommaren är på väg gott folk. Eller tyvärr har de sagt att den sista snön kommer i maj. To bad..

Jag får se vart denna kväll tar mig, förmodligen inte längre än till vardagsrummet med Talan 2009. Jag är helt utmattad av allt plugg, så jag ska helt enkelt njuta av en pluggfri kväll. Jag har ju trots allt hela påsklovet på mig att parta och umgås med vänner. Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0