Svaren

Postat av: Anonym

Vilket gymnasium hade du tänkt att söka till? :)

Usch, jag vet inte.. Jag mår jätte dåligt över skolan just nu, och börjar nästan ge upp. (INGEN FÅR GÖRA SOM MIG). Nejmen, jag har sökt till Jensen Norra-journalistik, men det verkar inte som att jag kommer komma in där, och jag vet inte vad jag vill bli, eller något. Kanske blir det Jensen Norra- medieproduktion. Kommer iallafall inte börja här i Haninge, eftersom att jag känner att jag måste komma bort från detta ställe så mycket som möjligt. Men ni får veta mer om detta, när jag vet mer.

Postat av: Anonym

Hur lång är du?

Jag är 1.68, och jag hatar att vara så kort. Vill bli 1.73, minst.

Postat av: Anna

1. hur många pojkvänner har du haft?
2. är du duktig i skolan?
3. vart köper du dina kläder?

1: Jadu, ska man räkna alla oseriösa "förhållanden" då?;) Annars har jag väl haft 1 pojkvän, som var lite mer åt det seriösa hållet.

2: Jag kämpar, som en galning. Jag sköter mig verkligen och är ingen stökig elev. Dock så verkar det inte bli bättre för det.

3: Lite överallt faktiskt. Gina tricot, h&m, Monki, Bik Bok. Ja, duvet, alla vanliga ställen ;)

Postat av: Anonym

Varför har du inte kategorier? :(

För att jag inte är ett dugg teknisk av mig och har ingen aning om hur man fixar det:P

Postat av: Sofie

var tog du modellbilden lite längre ner?

Den bilden tog en fotograf, alltså inte model house eller något sådant. Fotografen heter Samuel Fernström.

Postat av: Ciara

Är du med i sthlmsgruppen ? :D

Nej det är jag inte ; )

Postat av: Anonym

ingen fråga men du får gärna säga vart dina kläder är ifrån :)

Jo, det kan jag nog börja med :)

Postat av: Malin

hur snygg tycker du att du är på en skala 1-10?
kram på dig.

Fasiken vilken svår fråga. Vissa dagar känner man sig som en 1a, andra dagar känner man sig som en 10a.. Så jag vet inte riktigt vad jag ska svara på det. Jag känner mig aldrig heller mitt emellan:P

Postat av: winni

vad gör du på din fritid?:)

På min fritid så umgås jag med mina vänner. Alltså håller jag inte på med någon sport eller liknande.

Postat av:

vilken är din favoritfilm? :)

Step up 1&2, PS i love you, och många fler:)

Postat av: Anonym

Är du helsvensk?

Ja, riktigt tråkigt tycker jag. Hade gärna varit halv svensk, och halv något annat fint. Kanske Brasilansk :)

Postat av: Josephine

1,vad hette din förra pojkvän?
2,vad heter dina närmsta tjejkompisar ?
3,vad heter dina närmsta killkompisar?
Ha det bra! ;D

1: Pontus hette han.

2: Mina närmsta tjejkompisar, hmm. Jasmine och Anso står mig nog närmast.

3: Max, Hugo, Björne.

Detsamma :D

Postat av: jen

hur gammal är du?

Jag är 15, fyller 16 i September.

Postat av: björne

vad älskar du mest med dig själv?:)

Får mycket komplimanger för mina läppar, och jag tycker nog också om dem väldigt mycket. Men det vet du nog Urnie :)

Postat av: Emms

Vad väger du, vad har du för klädstorlek (jeans, tröjor osv)? Är du oskuld, om inte, hur många har du haft sex med? Vad tycker du är det snyggaste respektive fulaste med dig själv (utseendemässigt)? Hur är du som person, öppen, blyg, bitchig, genomsnäll?

Jag vet inte vad jag väger, har lite fobi för vågar. I tröjor och sådant så har jag 34-36 eller xs-s. Jeans köper jag nästan aldrig, så jag vet faktiskt inte.

Yesbox, det är jag.

Snyggaste, sa jag ovanför, läpparna alltså:)

Fulaste, hmm, har ganska mycket komplex. Jag älskade mina ben förut, men nu hatar jag dem.
Som person så är jag väldigt väldigt snäll, kanske lite för snäll ibland. Däremot när jag bråkar med någon så kan jag bli riktigt kaxig. Jag är även väldigt öppen, älskar att träffa nytt folk. Ganska galen är jag nog också, hehe, brukar inte hålla nåt tillbaka direkt, specielt när jag är med folk jag känner. Blyg är jag nog inte direkt, bara ibland. 
Så jag är ingen tråkig människa, tycker inte jag iallafall. Nästan alltid glad mot människor jag träffar. 
   Postat av: Anonym

Bråkade inte du och Alexandra förut? Det var väl hon som gjorde så du tappade förtroendet för de alla? Vad gjorde hon och hur blev ni sams igen?
Hur går det med din hårda träning du skulle göra för att nå dina modellmål?
Jag är inte vän med Alexandra, och har inga planer på att bli vän med henne igen. Och jag tänker inte gå ut med i bloggen om vad som hände, en del kanske redan vet dessutom. Det går inte så bra, jag har nog bestämt mig för att lägga mina "modellmål" på hyllan ett tag och vänta med hur och se hur lång jag kommer bli. Men jag skulle ju absolut inte tacka nej om det skulle komma några erbjudanden.

Postat av: Zarah

Har du blivit plåtad förut? Har frågepoert i bloggen nu, så nu kan ni passa på att ställer frågor! Är hårmodell.

Jag har blivit fotat på modelhouse förut. Och har även gått en modevisning för Lindex när jag var yngre.

Postat av: Anonym

Du måste seriöst ha skrivit alla frågor helt själv?

Haha, varför skulle jag lägga ner tid på att sitta och svara på mina egna frågor? Jag vet ju redan allt detta om mig själv...

Postat av: Anonym

din blogg är bra, men du är så jävla egenkär så det är patetiskt. Det ända du skriver om är dig själv, fine det är din blogg men lite borde du väl ändå tänka på andra? vi vill veta vad du gör i största allmänhet men du bara skriver om dit utseende osv. Sluta skryt förfan vi vill inte höra hur bra du är vi vill ha lite verklighet. så svara mig varför leker du så mycket? var dig själv bara.

Jag skriver verkligen inte bara om mitt utseende? Och jag skryter inte. Då kan du inte ha läst ett par inlägg för några veckor sedan där jag skrev att jag verkligen inte trivs i min kropp. Och allt detta jag skriver om i min blogg, är verklighet.

Postat av: Johanna

Hur lång är du och hur mycket väger du?
tjejen, din blogg är grym och jag tror den kommer bli stor en dag! kram

Jag är 1.68, och vad jag väger vet jag inte, och vill inte veta.

Åh tack så mycket, det värmer :) Kram.

Postat av: E

Hur många besökare har du i genomsnitt?

Jag har omkring 200 besökare om dan. Inte så särskilt många alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0