Thai music

Är hemma nu, efter en dag på stan.
Mötte upp Pontus, gick och fikade och sedan gick vi till kungsträdgården, satt i solen och pratade. :) Mucho trevligt. 

Men nu är jag som sagt hemma, och är super trött. Pappa har börjat laga mat, ikväll blir det thai mat. Och det är helt sjukt vad jag saknar Thailand. ¨Måste åka snart alltså, drygt 1 år sen sist och det känns mer än hemskt. Men det kostar ju en del.. Och i sommar blir det ju Usa också, så Thai resan får vänta.
Men Usa kommer ju bli så jävla nice, sjukt nice! Jag och Jasmine funderar på att åka i Juli istället, ska ju boka någongång i maj, så vi får se hur det blir.

Ikväll så ska jag som sagt vara hemma eftersom jag ska vara pigg imorgon. Ska nog gå och lägga mig runt 11 skulle jag tro. Ögonen håller redan på att stängas, så vi får se hur länga jag klarar av att sitta uppe.

Tyck att jag är konsig nu, det är lugnt. Men när jag hör thailändska så blir jag lugn, thailändsk musik också för den delen. Spola fram till 1:00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0