träningsverk

Godmorgon på er sweethearts.

Hoppas att n har sovit gott? Jag har sovit helt okej, men nu har jag världens, och då menar jag världens träningsvärk i vaderna. Hade det igår också så pappa tyckte inte att jag skulle springa, så jag sket i det. Men nu är träningsverken ännu värre. Jag hoppas verkligen att den försvinner så fort som möjligt.

Ska snart till skolan alltså. Har lite bråttom märkte jag nu. Koftan som jag ska ha är inte torr så jag fick lite smått panik och hoppas på att torkskåpet är gudomligt bra. Men vi får se.

Ikväll ska jag vara med Jasmine, vi hittar nog på nåt kul, det gör vi alltid.
Men först ska jag till mami och hämta lite saker.
Vi hörs sen. puss

Kommentarer
Postat av: Daniel K

du får hoppa ner i handbagaget då :)

2009-04-17 @ 08:04:14
URL: http://danielmk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men alltså, hade du en t-shirt och en stor tröja på dig igår? Lite kort.. :( Annars asbra blogg, KIM!

2009-04-17 @ 08:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0