Lättnad

Är hemma nu och jag kan berätta för er att det är svinkallt ute, och då menar jag svinkallt.
Sitter och skakar, är så kall. Kan knappt skriva, fingrarna är is.
Var så himla trött nu när jag var ute, och när jag är trött, så blir jag på "flumm", haha.. Var lite konstig alltså, förlåt Hugo.. haha..
Men det blir så när man har varit "igång" hela dagen.

Har inte så mycket att skriva faktiskt. Är ganska tom, jag är utmattad. Denna dagen har det hänt välidigt mycket, kanske för mycket på samma gång. Men jag mår bra, tror jag, hoppas jag.
Jag härmar min syster med att säga "Everything will be ok in the end, if it's not ok, it's not the end".

Mamma ringde mig nyss och vi pratade lite smått och om det "hemliga" som inträffar i helgen. *längtar*.

Är to tired för at vara vaken, godnatt!

En till bild från när jag och papi var ute:


Och påskägget från mormor, som jag glömde visa:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0