Denise

Igår hade Denise fyllt 16 år. Hon lever kvar inom oss alla.
I torsdags så var jag och flera andra på luciacupen i min gamla skola. De tidigare åren på lucia så har vi alltid tillägnat en låt till Denise.
Det här året bestämde vi oss för att göra detsamma även fast vi inte går kvar i skolan, vi sjöng låten "jag fick låna en ängel" som vi även sjöng första lucian efter allt hade hänt, låten spelades även på minnesstunder. 
 
Ska försöka fixa en video så att ni får se, annars är det ju bara att ni addar mig på facebook (Kim Dolores Kangärde) och kollar videoklippen som jag är taggad på.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Det var jättefint både på Lucia Cupen 2006 och nu i år, "jag fick låna en ängel" blev ju som Denise låt efter att ni sjöng den första gången och nästan alla som var där grät. <3

2009-12-29 @ 22:57:00
URL: http://fillingforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0