dreamer

Inatt drömde jag återigen om Chris.
Jag och Anso hade fått reda på vart han skulle vara innan någon konsert, men ingen annan visste det. Så vi gick dit. Och där var han, och ett par stycken till.. Jag ställde mig väldigt nära honom, och han kommer fram till mig. Han tar mina händer och håller i dom, och pratar om en massa underbara saker. Och jag blev helt stumm.. 
Samtalet slutade med att han sade "i will never forget you, see you later".. 
Jag minns även att jag grät, i sömnen för jag var rädd att allt skulle vara en drömm, och vafan, det var det också.. 
Men hey, dreams can come true, right? 

Läste även när jag gick in på datorn att Rihanna funderar på att ta tillbaka honom. Vafaaan, damn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0