fixing

Sitter i soffan just nu och slappar. Ska senare alltså på fest med Jasmine och några till :)
Håret är redan klart och kläderna är på. Men jag väntar ett tag med sminket eftersom att jag ligger lite tidigare än de andra med att fixa mig.. Alltid jag som ska fixa mig alltför tidigt eller för sent, det blir aldrig bra.. haha.
Men fest inne i stan blir det förhoppningsvis, sedan sover Jasmine hos mig. Middag blir det också på donken, lite halvgott!
Ni kommer nog få se bilder när jag är helt klar, men ni kan få se en web bild nu.

Har alltså lockat håret lite, eftersom det satt kvar lite från igår. Sedan mitt bena och luggen bakdragen med två flätor. perfa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0