grey

Godmorgon mina pärlor.
hoppas ni har sovit lika gott som jag och att ni hade en fabulous fredag.
Jag sitter här i min sköna säng, har precis ätit frukost och börjat planera min lördag. Kommer nog träffa Jasmine, festa lite och sedan ska hon sova här :) Blir nog trevligt eftersom att det var ett tag sedan jag träffade henne. Vet inte riktigt när vi ska ses och vad jag ska göra tills dess. Vi får se.
Mitt rum ser ut som ett bombnedslag så jag ska väl städa lite i think.
Är lite tom på idéer just nu så jag får väl skriva lite senare så att inte detta inlägg förstör hela min blogg, haha..
Vad ska ni göra ikväll?:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mer bilder :D

2009-02-07 @ 17:20:46
Postat av: Anonym

mer bilder :D

2009-02-07 @ 17:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0