Hola amigos

Heeeej :)
Nu sitter jag här i cafét på skolan med datorn som en jävla idiot. Men shit the same.
Jag har inte sovit inatt så var super trött när jag vaknade och hann knappt fixa mig. Sedan fick jag rusha till tunnelbanan, men jag lyckades ändå hinna med en t-bana för tidigt och därmed även ett tåg för tidigt, typiskt. Så inga vänner har dykt upp i skolan ännu, Anso kommer nog om ett par minuter. Sedan börjar jag om ungefär en kvart:)
Kanske bloggar något mer under dagen eftersom att jag kommer ha tillgång till datorn all day long ungefär. Plus att min kamera är med till skolan, därmed kanske ni även får bild update :)
Kram på er sålänge

Kommentarer
Postat av: Sanna

Härlig blogg =)

Spana gärna in min och lämna en kommentar.

2009-02-02 @ 08:41:54
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0