Kalla kriget och våfflor

Anso har precis gått hem. Hon var här och hjälpte mig plugga lite. Sedan lagade vi våfflor och kekade. Sedan skojjade vi till det som vanligt och sjöng lite roliga sånger. Man måste ju få skojja till det lite ibland även om man inte mår perfekt.

Sedan ringde även neurologen, och berättade att jag även hade inflammation i bihålorna som sitter i hjärnan, så det måste jag hämta ut medecin till imorgon. Fyfan, vad jobbigt detta är, och jag vet att jag har en jobbig tid framför mig nu. Men det är bara att bita ihop, och kämpa på..
Och nej, jag kommer inte dö, till er som undrar. Eller jag hoppas inte det, höhö.

Kommentarer
Postat av: hannny

Usch!!! bihåleinflammation är så jobbigt! :(

2009-02-13 @ 17:09:13
URL: http://hannny.devote.se
Postat av: Anonym

fy fan vad fult kakel

2009-02-16 @ 16:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0