Neurolog...

Åh kolla min fina tavla. Mamma har köpt en skrivare, och jag har även äntligen fått boken "när jag hör din röst".

Sen ska jag absolut berätta hur det gick hos neurologen. Jag var jätte nervös. Och ännu nervösare blev jag när han började prata om hjärntumörer... Men han kom fram till att det inte var det jag hade, pjuhh.
Sedan berättade jag att detta började vid nyår då jag hade ett sånt fruktansvärt virus i kroppen.
Och tydligen så har detta virus gjort så att jag har fått hjärnhinnsinflammation. Jag vet inte riktigt vad det är för något, men det kunde ta till upp 1 år innan det läkt. Och dessutom finns det ingen riktig medecin, utan jag fick extra starka alvedon som jag ska ta väldigt många gånger om dagen. Men tyvärr räckte det inte med det.. Jag var tvungen att även röntga huvudet och åka in i en sån där maskin, som var skit äckligt. Jag vet inte heller riktigt vad de skulle kolla, men om jag hade några mer inflammationer och sjukligheter i hjärnan.
Han sa även att hjärnhinnsinflammationen gör så att jag får det mycket svårare att tänka, vilket jag har märkt.. Så det ligger väldigt mycket press på mig nu sista terminen, och jag är så rädd att detta ska försämra mina betyg..

Nu måste jag försöka plugga. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0