to mycket stress

Jag springer/åker framm och tillbaka hela tiden, och hinner nästan aldrig sätta mig ner för en lugn stund, förutom nu.

I måndags så var jag, Jasmine och Anso hos några vänner till Jasmine på Karlaplan. Det var ganska trevligt, vi gjorde inte så särskilt mycket, dansade lite och sådant skoj.
Sedan åkte vi vidare till Islandstorget för att träffa några vänner till mig. Där var vi kanske 2 timmar?
Alla var super trötta, men det blev ändå ganska skoj.
Vi var sedan tvugna att bege oss hemåt mot Jasmine med nattbussen runt klockan 3. 
Trodde att vi var jätte långt hemifrån men det tog ca 2 minuter med bussen, jaja, skönt att vi inte behövde gå.



Igår vaknade vi och gick ner och köpte godis + mascara. Vi satt och mula i oss en del godis och sedan begav jag och Anso oss hemåt.
När jag kom hem slängde jag bara ner nya kläder i min väska och sedan åkte jag till min far, där mötte jag upp Jasmine. Vi åt middag och sedan fixade oss. Sedan åkte vi för att möta upp några vänner vid slussen, där var vi inte länge. Vi åkte till Rådmansgatan där det var lite party, men jag och Jasmine stannade inte länge alls. Istället åkte vi hem till mig, la oss i sängen, åt choklad och pratade.
Förhoppningsvis har vi amazing planer inför sommaren. Mer får ni veta sedan, om det blir av :)
Inga bilder från igår tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0