todays

Pappa ringde och sa att han kunde skjutsa mig till Skogås, så jag behövde inte springa, skönt va?:)
Förut stod jag i mjukisbyxor och tjocktröja och var säker på att det skulle bli min "dagens outfit", men sen kom jag ju på att jag skulle lägga ut en bild på vad jag har på mig idag, och det är ju inte så kul att lägga upp mjukiskläder, och dessutom tycker jag inte så värst mycket om att gå i mjukisbyxor förutom när jag är hemma och sådant..
Men jag tänkte iallafall ge er dagens outfit såhär på morgonkvisten, och hoppas att ni tycker det är kul med lite flera bilder i bloggen :)

oups, det ser ut som att jag luktar mig i armhålan(men det gör jag inte), haha härligt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

var är stövelskorna klackskorna dom du har några bilder ner , var e dom köpta? :D

2009-02-06 @ 21:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0