-

" att inte kunna sova är hemskt, att inte kunna drömma är värre "..

Jag mår inte så värst bra, men jag kan inte sova. Har tagit en ipren och förhoppningsvis går huvudvärken över. För ett tag sen så gjorde jag en kladdkaka som gjorde min dag bättre än vad den redan har varit.
Jag låter inte huvudvärken försämra min dag, för idag har varit bra. Mycket bra.


åh, jag vet inte heller vad jag ska ha på mig imorgon.. Livet är fyllt med "stora" problem, som egentligen är så förbaskat lätta att ta itu med.

Efter skolan imorgon så möter jag Lina i staden, väldigt trevligt, saknar den filuren!

Men mest av allt så vill jag ha sommar, jag vill kunna gå klädd i kjol, jag vill ha bruna ben.. Åh sommar 09, du är hemskt efterlängtad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0