A lot like love

Nu har jag fotat min syster och bakat kladdkaka med henne! trevligt, inte ofta hon och jag kan umgås utan att bråka.
Sitter och småkikar på 'A lot like love', men datorn distraherade mig så nu hänger jag inte med i vad som har hänt, tyvärr. Snart blir det nog att jag hoppar in u duschen och sedan bestämmer vad jag ska ha på mig imorgon så att jag inte behöver stressa på morgonen, för det är nog det värsta jag vet.

Men urk vilken ångest man får över att det är skola imorgon, jag skulle mycket hellre vinna på lotto och unna mig en hel shoppning dag!..
På tisdag så blir det bara en bild lektion i skolan, sen ska klassen på museum vilket är mycket skönare än att sitta i skolan, eller hur?
Hur ser eran vecka ut? :)

Här har ni två bilder på min syster, som jag tog idag. Som sagt, inte så speciella, bara naturella!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Åh, ni är så fina mina älskade små systrar!

2009-01-12 @ 00:13:01
URL: http://stripmymind.devote.se
Postat av: Olivia

Fina är ni verkligen mina söta små systrar!

2009-01-12 @ 00:14:28
URL: http://stripmymind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0