Dagen

Vilken jävla skit dag det blev igår, därav anledningen till att jag inte bloggade för att det inte skulle gå ut över er..
Men jag fick iallafall tröstshoppa med en skrattglad Anso :)

Idag är det idag, och vet ni vad idag är?`23 januari, dagen som jag väntat på så jävla länge nu. Kanske mitt livs roligaste och bästa kväll. Självklart pratar jag om Chris Brown, ååhå, kan inte vänta till ikväll. Fattar ni att vi kommer vara i samma "rum", jag och dendär stjärnan, min idol. Det är sicked, och självklart kommer jag sjunga med till varje låt, så på lördag har jag nog ingen röst. hih.

Nu måste jag plugga lite innan jag beger mig till skolan.
JAg skriver senare om jag hinner :) pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU KAN FUCKING INTE DANSA... fattar inte vad du gjorde på scen... skämde ut dig själv inget annat.. Yeye bye.

2009-01-23 @ 23:30:43
Postat av: kim

haha jag dansade ju inte knappt? stog ju mest och skrek;D

2009-01-24 @ 13:01:01
URL: http://kimwoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0