en typisk 'älska livet' dag

haha, ja. Idag är en såndär typiskt slapp söndag. Jag vaknade vid 12, och sedan låg jag i sängen i en timma och bara tänkte, så härligt. Tillslut bestämde jag mig för att ta mig i kragen och gå ner för att äta frukost, blev mackor och oboy. Sedan har jag bara gått runt här hemma, busat med vovsarna och gått runt och sjungit. Och bara stått och kollat på mig själv i spegeln. Så jävla underbart, jag älskar sånna här dagar, att bara kunna stänga in sig hemma, och inte bry sig om hur man ser ut eller något.. ÅH!

Nu sitter jag i mitt egna lilla vardagsrum, tvn är på, där visas någon knasig film som jag inte orkar bry mig om, men det är skönt att höra lite ljud. Jag känner samtidigt en svag doft av mat från nedervåningen, ikväll blir det Tacos. Yummie!
Hoppas att ni njuter lika mycket av den här söndagen som jag gör? :)

Lina har skickat lite bilder från i fredags:


På sista bilden så ser ni mina nya skor från H&M's barnavdelning, 129 kr. KAP!!!

Kommentarer
Postat av: Hannny

Är dem där bilderna tagna med system? :))

2009-01-11 @ 22:44:03
URL: http://itsallaboutmoi.blogg.se/
Postat av: kim

Nej, de är tagna med en vanlig digital kamera:)

2009-01-11 @ 22:57:09
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hej kim din bild med dina nya skor när du har din bruna väska vart är väskan köpt ?

2009-01-13 @ 12:03:15
Postat av: Kim

Hejhej:) den är desvärre köpt i Thailand. Kram

2009-01-13 @ 15:57:34
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: Anonym

fattar inte hur du kan älska livet den här delen på året. Bra blogg!

2009-01-13 @ 22:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0