förtrollande

Det här är enligt mig den bästa låten som någonsin gjorts, låten som man aldrig tröttnar på, den man kan gå runt och sjunga på hela dagen lång och nästa dag, jag kommer aldrig tröttna på den. Och självklart sjungs den utav världens bästa artist, och ja, jag är besatt av Chris Brown, hans musik tar sig rakt in i hjärtat på mig, det går inte att beskriva.
Chris chris chris, du är bäst, helt bäst!

Ja hörni, nu gråter jag igen, åh, låten är så vacker. och det finns videos när han har tagit upp tjejer på scen och sjunger denna låt till dem och står och kramar om dem. Fan att vi inte tog ståplatser, faaan!
Jag ska träffa honom, jag kommer aldrig slå mig till ro förens jag har gjort det.
Oh herregud vad jag låter som en läskig stalker.

Kommentarer
Postat av: sofi

du har inte pratat om chris brown innan och helt plötsligt så gör du det bara för att du har fått biljetter, hmm...lovar att det kommer gå över lika fort som det kom

2009-01-14 @ 19:53:49
Postat av: sofi

du har inte pratat om chris brown innan och helt plötsligt så gör du det bara för att du har fått biljetter, hmm...lovar att det kommer gå över lika fort som det kom

2009-01-14 @ 19:53:52
Postat av: sofi

du har inte pratat om chris brown innan och helt plötsligt så gör du det bara för att du har fått biljetter, hmm...lovar att det kommer gå över lika fort som det kom

2009-01-14 @ 19:53:57
Postat av: Kim

Sant, jag har inte pratat så mycket om Chris Brown, förutom att jag har sagt att han är min idol. Men nu när det är så nära, så kan jag inte släppa det. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Men han har varit min idol i kanske 1 år nu :)

2009-01-14 @ 20:39:57
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: susan

kikar in..



om du nu tittar på topmodelz kan du svara på det här x)



Tycker du det var rätt person som åkte ut igår?

2009-01-14 @ 21:15:29
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0