Godmorgon

Jag är på bättre humör, tjihu!
Förutom att jag är sjukligt trött. Nästa vecka så ska jag försöka gå och lägga mig vid 8 eftersom nationella proven börjar då, i svenska. Lite små nervös faktiskt, men det är nog inget att oroa sig för :)
Efter skolan så åker jag in till stan och fikar, alltså kommer jag blogga lite senare. Sen väntar även plugg när jag kommer hem. Det är alltid torsdagar som vi har mest läxor på, och man lyckas alltid skjuta upp det..
Imorgon kommer jag sluta vid 11 eftersom att jag ska till min systers skola och vara hårmodell. Kommer då ljusa upp håret en del :)
Nu måste jag kila. See you later, och hörni, var glada!

Kommentarer
Postat av: josie

LÄGG UPP OUTFIT BILDER FÖR GUDS SKULL, DU SOM HAR SÅ FINA KLÄDER

2009-01-29 @ 13:51:15
Postat av: Anonym

2009-01-29 @ 16:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0