Gymma?

Jag har funderat ganska länge nu på att sluta lata mig, och börja gymma. Natalie och Anso kommer förmodligen börja gymma nu i februari på Najaden så jag tänker att jag kanske ska hänga med på den vevan. Men vet inte om jag får efter som att jag inte fyllt 16 ännu. Men ska höra mig för lite.
Dock så ramlade jag på idrotten för ca 1,5 år sedan 1 och en halv meters höjd rakt ner på rygg och nacke. Så när jag gymmade i Thailand fick jag sådana jävla kramper i ryggen så jag kunde inte röra mig på hela kvällen, och jag undrar om det kan ha med fallet och göra. Någon som är bra på sånt där ?
Men jag ska ha snygg kropp i sommar, jag ska trivas i min kropp!

Kommentarer
Postat av: ronja

Är du född 93? I så fall så borde det inte spela någon roll om du inte har fyllt 16 än, utan det som ränkas är att du är 16 det här året.

Kramperna i ryggen beror nog på att du har en gammal skada som kanske inte är helt reparerad än, du måste antagligen stärka din rygg - ryggmusklerna. Nu vet jag ju inte exakt hur ditt läge exakt ser ut men mitt råd är att du ska prata med en läkare, lycka till (:

2009-01-26 @ 21:55:39
URL: http://inkompetens.blogg.se/
Postat av: kim

Thanks for the help :)

och tack för lycka tillet, haha:)

Kram

2009-01-27 @ 18:15:55
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: ronja

För all del (:

2009-01-28 @ 16:11:21
URL: http://inkompetens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0