hur orkar ni?

Fyfan för er, hur orkar ni sitta och säga att jag skämde ut mig? ni borde skämmas nu.
Min dröm gick i uppfyllelse, jag skiter fullkomligt i om jag skämde ut mig. Ni som var på konserten och såg mig, jag vet att ni inte hade tackat nej om de hade frågat er om ni ville gå upp på scenen, eller hur? och hur lätt är det, när man står på scenen, inför hela Hovet plus den människan som man ser så jävla mycket upp till, min idol, Chris Brown!
Lägg av nu förfan!

Jaja. Jag vet att ni säkert är lite nyfikna på hur vi lyckades komma upp`? Vi hade sittplatser men längst ner. Och närmast scenen. Flera med vip pass gick förbi oss all the time, t.ex chriss familj, och vänner. Och när en kille gick förbi, så ropade vi på honom, han var amerikansk, han sade att ahn hade kännt Chris i 3 år ungefär. Vi berättade hur jävla mycket vi älskade honom osv, sedan sa han att han kunde fixa upp oss, han skulle bara prata med Chris's livakter, sedan kom han livakter och snackade med oss, vi skulle presentera oss osv. Sedan pratade dom i sin tur med några vakter som skulle fixa oss backstage..
Ungefär så gick det till, allt gick dock väldigt snabbt, men jag hann filma honom när vi var där uppe, och självklart kommer den videon komma upp :)



Bild lånad utav Anso.


Mitt livs bästa kväll- utan tvekan


Kommentarer
Postat av: K

super kul kim! :D och skit i alla avundsjuka skitungar ;) cuz you rock bruden!

2009-01-24 @ 18:30:04
Postat av: emmsan

fett kul ! men vad gjorde du uppe på scenen eftersom dom sa att du skämde ut dig ? :P

2009-01-25 @ 10:27:41
Postat av: emmsan

fett kul ! men vad gjorde du uppe på scenen eftersom dom sa att du skämde ut dig ? :P

2009-01-25 @ 10:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0