klockan 8

Godmorgon darlings.
Har ni sovit gott? Jag somnade förens två, och sedan imorse när mamma skulle väcka mig så orkade jag verkligen inte, det var tvärstopp.. Försov mig iallafall 25 minuter från att mamma väckte mig, men det var ju skönt eftersom att jag ändå har hunnit bli klar :)
Ska bara packa väskan med idrottskläder och sådant.
Så nu ska vi iallafall till doktorn som jag har pratat om ganska länge nu, och kika lite vadfan det är för fel på mig. Sedan åker väl jag till skolan, men jag orkar verkligen inte.. gash. Känner att jag borde få vara ledig idag, hihi.

Har matteprov på onsdag, sen vet jag inte riktigt vad jag mer har för prov. Men veckans höjdpunkt är självklart fredag, CHRIS BROWN, jag kan knappt bärga (stavning?) mig , iiiiiih!

Men hörni, ni får ha en toppen skol/jobb dag, så hörs vi när jag är hemma igen :) pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0