matte prov

Har varit väldigt upptagen idag, plus att jag precis märkte att jag hade fullkomligt glömt bort top model.
Men jag skriver väldigt snabbt nu och kanske ganska otydligt.

Skolan var okej, förutom den förjävliga huvudvärken. Men mina vänner lyckades som valigt pigga upp mig till näst intill toppenhumör.
Efter skolan så åkte jag och Anso och solade solarium som jag inte gjort sedan tidigt på hösten. Men det blev bra, är inte så värst röd :)
Sedan begav vi oss till paus för att fika/plugga. Var faktiskt väldigt trevligt och vi pratade om ingen mindre än.... Chris Brown. hahaa !!
Lite olika alternativ för vad vi ska göra efter konserten börjar nu komma upp, vi får se vad det blir. Helst träffar jag ju Chris såklart. hihi.

Har matteprov imorgon, procent. Mitt värsta ämne. Fattar inte något utav de där jävla sakerna "%".. Men jag kämpar på trots tröttheten i kroppen.
Har inte fått några svar på blodproven, så mamma ska ringa imorgon och höra.
Sitter just nu och blöder näsblod faktiskt, suck..

Nej hörni, förlåt för sunkig uppdatering idag, det här blir nog det ända inlägget. Men vi hörs imorgon. puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det måste vara något fel.. Efterssom du blöder näsblod och sånt "/ Äter du bra och så? Kanske är du för stressad? Puss, love your blog! <3

2009-01-20 @ 21:29:26
Postat av: Anonym

Ja tyvärr så är det nog det :(

Ja, har inte ändrat min kost något. Och jag känner mig inte så speciellt stressad, så vet inte riktigt vad det kan vara. Men ska som sagt till en neurolog och kolla upp det.

Kram på dig :)

2009-01-21 @ 18:52:06
Postat av: kim

Kommentaren innan var ifrån mig :)

2009-01-21 @ 18:52:30
URL: http://kimwoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0