Never give up

Jag är så glad, tjiihhuuoo!
för att vet ni? Vi gav ju inte upp Chris Brown biljetterna så lätt.... Så vi bestämde att jag och Alexandra skulle leta på blocket tillsammans och Natta och Anso skulle leta tillsammans. Sagt som gjort, båda fick tag i biljetter, och idag märkte vi att vi hade ringt samma kille, så vi åkte in till stan tillsammans alla, eller inte Anso. Natta hade sin bedårande hundvalp med sig (blanding, Chihuahua & dvärg spets)..
När vi mötte upp mannen med biljetterna så berättade han att några hade "avbokat" så alla vi 4 fick platser brevid varandra, och det kallar jag ödet! Vi hade aldrig räknat med det när vi såg att hela hovet var uppbokat.
Men nu har vi biljetter, vi fick köpa dom för ett dyrare pris, men det var ändå okej.
Så den 23 januari, så kommer jag förlora min röst..

Så nu har jag precis kommit hem, huvudverk som vanligt, men jag försöker ignorera den.. Imorse stressade jag som en f*cking galning, men allt blev ändå bra, dock var mitt hår jävligt tovigt under dagen. Men skitsamma..

Fasiken, såg att det inte var något top model idag.. blaaha. jaja, jag får sitta kvar här under mitt täcke då. Eller kanske gå ner och göra en smoothie. Vi får se!
Förlåt för jag är så jävla dålig med bilder, men det kommer... Jag är så stressad på morgonen så jag inte hinner ta några, och på kvällen ser jag ut som skit.. Systemkameran ligger i mitt knä, kanske får ta några bilder iallafall..
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0