outfit

Ungefär såhär såg jag ut igår, Latex leggins, blå tubkjol och svart långärmad tröja.
Ett tips för er som har den här höga, midjekjolen, ha den inte precis under brösten. Ha den längre ner, den blir så jäkla mycket snyggare då och det ser modernare ut enligt mig iallafall. Annars så har Gina tricot kommit med en ny tubkjol, som är till för att ha lite längre ner, så den är också bra! Det är ett väldigt bra grundplagg, kanske lite små tråkigt, men ack så bra om man ska till skolan eller bara på bio m.m.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, jösses vad snygg du är.. nu börjar det röra sig i mitt underliv, vilket är rätt opassande eftersom jag är mycket äldre än du...

2009-01-25 @ 19:09:51
Postat av: Anonym

Haha tack :P Jag har den alltid under brösten, men nu ska jag inte ha det lägnre .. var hittar man latex leggins? vill också ha såna :/

2009-01-25 @ 19:10:22
Postat av: Lisa

Riktigt snyggt. Är det du på headern?

2009-01-25 @ 19:15:56
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: annie

tack så mycket! Älskar din outfit, kjolen är bara för ball!

2009-01-25 @ 19:44:35
URL: http://vace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Latex leggins kan man hitta på Gina tricot, eller dessa är därifrån, vet dock inte om dom finns kvar. Har även sett dem på cubus. Eller kanske om du är en internet shoppare så kan du hitta på Forever21.com eller Asos.com :)



Lisa: tack :), ja det är jag på headern :)

2009-01-25 @ 19:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0