rensning

tjohej, här sitter lilla jag, med matteboken i knät.
Har haft en rätt så trevlig dag, och nu är jag trött som vanligt, vill bara sova just nu. Men det får jag icke, matte läxan måste bli klar och jag behöver få i mig middag.


Men för ganska länge sedan så var det ju på tal om att jag skulle sälja lite saker från min garderob, och min rensning börjar nu. Så till en start så har jag lite klänningar som ska säljas. Jag tänkte ta 150 kr st:
Klicka för större bilder.

Där det svarta börjar på denna klänning så är det tajt. Alltså så är den tajt över rumpan och "siden" tyget är balongit. (använd ca två gånger)

Tajt över brösten och sedan balongig. Med fickor. Siden tyg. Riktig partyblåsa! (aldrig använd)


Grön klänning med guldigt mönster. Tajt över rumpan och resten lite pösig. (använd 1 gång)
Alla klänningar har storleken xs-s.

Sedan har vi även en väska som ska säljas för 300 kr, den är köpt i Thailand, men den kosta runt 400 kronor där. Inget specielt märke! Men du kan vara nästan helt säker att ingen annan har en likadan väska. Wonderful right?

Den är medel stor.

Är ni intresserad av något, så mejlar ni mig; [email protected]


Kommentarer
Postat av: alina

jättefin blogg :)<3

2009-01-13 @ 21:11:42
URL: http://elekt.blogg.se/
Postat av: alina

jättefin blogg :)<3

2009-01-13 @ 21:11:44
URL: http://elekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0